zaterdag 29 januari 2011

Aheummmmmmmmmmmmm ..........

............. deze creaties is al 2 weken af en is sinds vrijdag bij Nathalie.

Nathalie is onze kapster en ze heeft 2 weken geleden haar salon "verbouwd". Ze had me laten zien met welke kleuren ze ging werken. Ook heeft ze een paard en een veulen........... dus ik wist ongeveer wat ik voor haar wilde maken.

Ik heb de kaart verder "simpel" gehouden, want ze ik weet dat ze van strakke "dingen" houdt. Op het witte vlak heb ik nog een leuke persoonlijke tekst gezet.

Ik kan jullie vertellen dat ze kaart heel mooi vond ...................... je had haar gezicht moeten zien hihiihihi.



Pffffffff het inkleuren (derwentpotloden) was nog wel even moeilijk hoor ................. heb haast alle kleuren zwart en grijs in mijn handen gehad. Ik ben niet gauw tevreden over mijn inkleuren, maar hier was ik tevreden over.

Ik wens jullie nog een fijne zaterdagavond toe.

Groetjes Hilda

11 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

dat begrijp ik dat je kapster de kaart mooi vind, het is ook een plaatje.

groetjes jolande

Jeanet zei

Wowwwwwwww Hillie wat is deze gaaaaaaaaaaaaaaaf...en dan alleen in zwart en grijs tinten...superrrrr gedaan !!
Liefsssss van mij

Riet zei

Wat een schitterende kaart Hilda,leuke stempel,mooi ingekleurd.
Geweldig papier.

Liefs Riet.

Hanny zei

Wat een super mooie kaart.Ook heel mooi ingekleurd.

Groetjes Hanny.

Alina zei

heel erg mooi kaartje, Hilda!
groetjes, Alina

jans zei

super mooi kaartje geworden en het inkleuren is mooi geslaagd ik kleur nog steeds met gewoone potloden grt jans

Irene zei

Wie zou daar nou niet blij van worden, heel knap alles in die tinten!

Irene

Willy zei

Wat is die leuk Hilda!
Groetjesss, Willy

Inge zei

owww superrrrrrrrr mooi Hilda, prachtig ingekleurd, moeilijk hoor alleen in zwart en grijs.
Kan me voorstellen dat ze er erg blij mee was,
Liefs Inge

Krista zei

Wat een prachtig kaartje Hilda, kan me voorstellen dat ze er heel blij mee was!

Groetjes Krista

anita01 zei

Schitterend juist door je kleuren,...

Warme groetjes,
Anita