maandag 17 januari 2011

(O)pa Jeen 72 jaar .....

hihihihhii rijmt ook nog...................
Afgelopen Zaterdag was hij jarig, we konden het helaas niet vieren, want (O)ma Anna is ziek!!!!!!!

Ik maak meestal wat voor hem, maar pffffffffff wat moest het dit jaar worden en toen zag ik cards-etc-challenge een Merci-Label-doosje en dat moest het worden. Het doneren en het bestandje ontvangen was zo gebeurd. Toen nog maken.............. tjsa wat voor scrapjes. Het mocht ook niet TE worden en voor een man.
Nou dit is hem geworden:


Ik ben er helemaal happy mee en staat dus ook nog lekker hier tepronken.

Wil je hem maken, kijken dan even hier
Ik ben alvast met nummer 2 begonnen............... zo leuk om te doen!!!!!!!!

Oooooooooooooooooooo en laatst zag ik bij Nicole een gave creatie staan. En dacht: wauw wat een gave kaart en wat mooi papier. Snifffff het gave papier had ik niet en het stempeltje ook niet. Maar ik moest en zou a look a like maken.

Ik kom aardig in de buurt hé!!!!!




Ik wens jullie nog een hele fijne avond toe. Ik ga verder met creaties maken voor de demo aanstaande Zaterdag, bij Pipoos en met mijn borduurseltjes..................

Groetjes hilda

9 opmerkingen:

Leonie zei

Wat een mooie creaties heb je weer gemaakt Hilda!! :D
Zowel het Merci doosje als de kaart zijn een plaatje geworden.
De tekst van het Merci doosje vind ik zooo leuk :-).
Hopelijk is oma snel weer beter.

Groetjes,
Leonie.

Jeanet zei

Jaaaaaaa owwwwwwww ik ben ervoor gevallen Hillie hihihi gaaaaaaaaaaaaaaaaf dat merci doosje...en je kaart zo'n scheetieeeee, kom maar op met de rest !
Liefsssss van mij!

anita01 zei

Heerlijk Hilda,
Och gaaf modelletje he, ja ja hier blijf je van *snoepen* he hi,hi,

Er komt nog veel meer leuks aan...let jij maar eens op!

Warme groetjes,
Anita.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat mooi, je mercidoosje ziet er super uit en ook je kaart is heel mooi.

groetjes jolande

Willy zei

Gaaf merci doosje Hilda, hoop dat oma weer beter is ;)
En een schitterend kaartje!
Groetjes, Willy

Bernadet zei

geweldig doosje Hilda!!

sandra_w zei

Superleuke creaties heb je weer gemaakt Hilda! Hoop dat (o)ma snel opknapt.

San x

Krista zei

Wat een prachtige creaties Hilda! Beterschap voor (o)ma!

Riet zei

Wat een schitterende creaties Hilda.

Liefs Riet.