woensdag 2 februari 2011

Oooooooo zo leuk om te maken

dit mandje.

Ik heb zo'n gaaf mandje op mijn verjaardag gekregen van Endrike. Ik wilde het mandje zelf ook al maken. Stond bij de top 10 , wat wil ik nog maken!!!!!!

Als je één keer begint, ben je niet meer te houden. Wil je het mandje ook maken, dan is hier de werkbeschrijving.





Ik heb papier van Marianne design gebruikt.
Ronde mal van Nellie Snellen, die echt superrrrrrrrr is!
Handvat heb ik van een Martha Stewart pons gemaakt!
Bloemetjes,roosjes, lint en etc komt overal en nergens vandaan hihihi. Dan ben je aan het winkelen en dan zie je eens dat en dan dat ..........

Ik wens jullie nog een fijne avond toe.

Groetjes Hilda

12 opmerkingen:

anita01 zei

Hai Hilda,

Ja ja we genieten zo lekker bij elkaar zeg, en jij maakt het weer veels te bont, geweldig je mand en....top 10, nou nog 9 te gaan whahahah...

Liefs met een knuf,
Anita xxx

Hanny zei

Heel erg mooi Hilda.Ik ga het ook proberen, lijkt mij mooi om te maken.

Groetjes Hanny.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

dat heb je supermooi gemaakt, staat ook nog op mijn lijstje om te maken, maar ja tisd hé.
maar als ik dit moois bekijk heb ik er echt zin in.
SUPERRRRRRRRRR.

groetjes jolande

Alma zei

Wat een ontzettend leuk manje Hilda, die ga ik ook nog eens maken!
Groetjes Alma

Jeanet zei

Owwwww en ik vind het superrrrrrrrrrrrr...benieuwd wie de ontvager is hihihi!
Nog maar 9 tegaan Hillie...dus kom maar op met die creaties whahaha !
Liefsssss van mij

Ingrid zei

jouw mandje is ook erg mooi geworden. ik heb hem ook gemaakt ,voor de verjaardag van mijn dochter die volgende week 13 wordt.
als ze hem gekregen heeft zal ik hem ook op mijn blog zetten.
groetjes ingrid

Willy zei

Ohhh...gaaf mandje Hilda, heel mooi gemaakt zo!
Jaaa...die wil ik ook een keer maken hoor ;)
Enne....morgen nr. 1 van je top 10 :p
Groetjes, Willy

Thea zei

Hij is heel erg leuk :):)

Gr Thea

Elly zei

Prachtig mandje Hilda!!!Super!

groetjes, Elly

Laura zei

Wat prachtig Hilda!

sandra_w zei

Superleuk mandje Hilda!! Nog 9 te gaan....kom maar op!

San x

Inge zei

wat een geweldig mooi mandje Hilda, echt superrrrr kan me voorstellen dat het in je top 10 stond!

Liefsss Inge