maandag 1 augustus 2011

Wij zijn teruggggggggggggggggggggggggggg

van super super super gave vakantie in Turkije. Naar het zelfde resort als vorig jaar.
Heerlijk, zon, zee strand, zwembad, lekker eten, stapel boeken, af en toe mee doen met waterspellen en wateraerobic ........................ wat wil een mens nog meer!!!!!!

Jajajaja ik weet ben een tijdje niet in blogland geweest. Ik had een freubeldip, inspiratie was zoek.

Maar Kelly was ( aheummm nog steeds) geslaagd, met vlag en wimpel. We waren heeeeel blij en trots op haar, want het kwam haar echt niet aanwaaien. Er waren veel die zeiden: Oooooooo dat redt en doet Kelly wel even.
In het begin van het examenjaar ging het niet zo lekker. Ze deed er zoveel voor, maar ze was niet tevreden over haar cijfers. Was moe, lag vroeg in bed........ yip, ziekte van Pfeiffer.
Maar ze heeft geknokt en geknokt............. en het verlossende woord kwam: GESLAAGD!!!!!
Zij heeft ook heerlijk genoten in Turkije................... waar ze 16 geworden is........... die dag zal ze niet gauw vergeten, want er zijn zo'n 500 man die voor haar gezongen heeft. Yip haar moeders had wat geregeld met het animatieteam hihihihihihihhii.
En ja als je 16 bent, mag je werken....................... ze heeft een baantje bij supercoop. Dus zij komt de 6 weken vakantie wel door, af en toe werken en afspreken met vriendinnen. Of niksen, zoals vanmiddag.

Ik ben van de week af en toe aan de freubel geweest. Jaaaaaaa heb er weer zin in.
Of ik al wat af heb? Ja hoor, alleen moet fotograaf Jack er nog een foto maken..................

Dus wordt vervolgd ............................

Ik wens jullie nog een fijne maandag toe.

Groetjes Hilda

PS En sorry dat ik jullie een beetje verwaarloosd heb!!!!!!!!

2 opmerkingen:

Jeanet zei

Heeeeeeeeeeel erg gezellig dat je weer terug bent Hillie en lekker dat jullie het super hebben gehad , kun je weer ff op teren !!
Nogmaals ik vind het geweldiggggg van Kelly en geniet nog van je vakantie meid , daarna moet je er weer hard tegenaan !
Liefssss van mij
ps opschietennnnnnnn Jack

Alina zei

ik heb je bericht met veel plezier gelezen, Hilda, fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad! Kelly, gefeliciteerd met alles, en veel succes verder!
groetjes, Alina