woensdag 3 augustus 2011

Doosje voor Merci gemaakt

Tijdens onze vakantie, hebben de buren onze (afval)bakken bij de straat gezet.
Wij wilden ze daar voor bedanken met lekkere (merci) chocolade.
Maar ja, Hilda kon dat natuurlijk niet zo afgeven, daar moest wat meegedaan worden.
Dus ik MOEST wel aan de freubel hihihihihi. Zo kom je wel over je freubeldip heen.

Het was vogelen en rekenen............. goed nadenken en dat zo na de vakantie, pfffffffffffffff.
Maar thisssssss gelukt en zowaar ik ben ook tevreden!!!!!


Zo zag het doosje eruit!!!!!!!!!


Dit is de voorkant geworden. Oooooooooo this helemaal geen straf om met dat mooie Maja-papier te werken!!!!!
Mocht ook weer lekker een stempeltje inkleuren, wat ik een heerlijk werkje vind!!!!!!




En dit is de achterkant geworden!!!!!!!!!!!!!!!



Materialen die ik gebruikt heb:
Cardstock
Scrappapier: Maja design
Randpons: Flower Doily van X-cut docrafts (een keer op de markt (bij Renzo Vonk)bij ons in Groningen gekocht).
Bloemen: Crealies mal
"" Varen"blaadjes: Creatable Marianne design
Vogeltje: Creatable Marianne design.
Broderie: ik weet niet meer waar ik die vandaan heb. Overal waar ik kom, kijk ik naar broderietjes. Is het mooi, dan gaat het mee. Staat zo leuk in de potten op mijn hobbykamer.
Afdrukje: Magnolia
Ingekleurd met derwentpotloden.
Gezicht, benen, armen: nummer, 560, 550, 540
Schoen en roosje hoed: nummer 260
Jurk: nummer 280
Hoed: nummer 530
Schaduw rondom afdrukje: nummer 480

Ik ben inmiddels met iets nieuws begonnen.
Wat???????????? Ga ik mooi niet zeggen, maar moet wel voor het weekend af.......... en voor 15 Augustus.
Heuhhhhh Hilda klopt dat wel?
Ja hoor, uitleg volgt!!!!!!!!!

Ik wens jullie nog een fijne avond toe.

Groetjes Hilda

10 opmerkingen:

Silvia zei

Wat leuk om zo een bedankje te geven. Ziet er erg leuk uit. Ben benieuwd naar je volgende project.

gr. Silvia

Anoniem zei

freubeldip is niet te zien! Wat mooi heb je dat gedaan!!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Elly zei

Nou dat is zeker een tijd geleden, maar je bent weer terug, en hoe. Met een super gave merci doos!!Mooi ingekleurd joh.

groetjes, Elly

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ziet er schitterend en lekker uit.

groetjes jolande

sandra_w zei

Ziet er superleuk uit, Hilda! Volgens mij is je freubeldip wel voorbij ;-)

San x

Jeanet zei

Nou ik weet niet waar jij het vandaan hebt hoor , maar kon je een doosje inspiratie kopen in Turkije ofzo.....had voor mij ook maar dozen vol meegenomen !!!
Het is superrrrrrrr gewporden daar zullen ze erg blij mee zijn Hillie !!

Gezellie dat je er weer bent !
Liefssss van mij

Krista zei

WHij is echt superleuk geworden Hilda, echt geweldig!!

Groetjes Krista

Unknown zei

Heel super Hilda! Leuk idee!
Ik ben ook fans van magnolia.
groetjes Cindy

Flower zei

A flower cannot blossom without sunshine, and man cannot live without love.by Revathi

Royal Splendour zei

Chennai Real Estate Every book is a quotation; and every house is a quotation out of all forests, and mines, and stone quarries; and every man is a quotation from all his ancestors Flats in Pallavaram