zondag 25 april 2010

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

zag dat ik al een tijdje niet hier geweest was.

Dat betekent niet dat ik niet aan het freubelen ben hoor, want dat is wel zo. Ik heb het eigenlijk "HEEL" druk met verschillende "dingen", ik loop over als ik er bij nadenk hihihii. Er moet een verjaardagskaart komen, die bijna af is. Mijn zusje heeft een andere baan/functie, dus daar wil ook wat leuks voor doen. Dan zijn er nog een paar dingetjes die ik mijn hoofdje heb die gemaakt MOETEN worden. Dat krijgen jullie echt te zien hoor, maar pas eind Mei. Waarom dan pas? Ja dat kan ik ook niet vertellen. Geen opdrachten hoor, ja opdrachten die ik mezelf heb gegeven hihihiihi.
Ja ik weet het heel wazig...... maar het komt goed schatjes hihihihihi.

Maar ik kan wel wat laten zien. Ik ben op een middag gaan zitten met een uitdaging en wel van Double Dutch

Is het geen scheetje geworden?????? Ik ben zowaar tevreden hihihiihhiiihi



Hebben jullie dit weekend ook zo lekker genoten van het mooie weer? Wij wel, heerlijk in de tuin gezeten, lezen , dutten en wat haken.....

Zo ik ga nu eerst lekker Ghost Whisperer kijken .................... en morgen plaatst ik mijn viltcreatie(s).

Liefs Hilda

10 opmerkingen:

Inge zei

superrrrrrrrrrr scheetje geworden ennuhhhh ik ben ook heeeeeeeeeeeel errug tevreden
Liefs van mij;)

nicolet zei

Oooh Hilda dit is een plaatje geworden zeg!! echt SUPERSSS!!
Groetjes Nicolet

Bernadet zei

prachtig kaartje Hilda.
Lekker felle kleurtjes

li@ne zei

OOo, wat een snoeperig kaartje, Hilda, echt heel leuk !!! Ben benieuwd waar je nog meer mee gaat komen !

Liefs, Liane

Riet zei

Wat een prachtige kaart Hilda.

Liefs Riet.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Superrrrr.
Heel mooi papier heb je gebruikt.

Groetjes Jolande

Willy zei

Wat een plaatje Hilda! Echt superrrrr ;)
Groetjesss, Willy

Krista zei

Wat een prachtig kaartje Hilda, echt helemaal geweldig!!!!

Nathaly zei

Hi Hilda, inderdaad een cutie. Prachtige kleuren! Ik had een vraagje. Op je driehoek kaartje van 21 maart heb je een stans gebruikt van blaadjes. Ik wilde graag weten hoe die stans heet en van welk merk het is. Nathaly

Unknown zei

gaaf kaartje Hilda :D!

xxBetina