vrijdag 9 oktober 2009

Ik weet het alweer .........

Gisteren liet 2 creaties zien, waarvan ik niet meer weer wist van wie de LO was.
Pffffffffffffffffff maar weet het weer hoor. Oeps hoe kon dat eigenlijk vergeten, ze gaat het me niet in dank af nemen hihihiihi. Maar ach we kennen elkaar wel redelijk goed, dat ze vergeeft me het wel (hoop ik).

Ja en wie is het nu?

This Janneke
Ik was al helemaal verliefd op het stempeltje, maar de LO is ook zo mooi.

Ik wens jullie allemaal een fijne Vrijdag toe. Hier (Groningen) schijnt lekker het zonnetje!!!!

Groetjes Hilda

2 opmerkingen:

Janny zei

hihihi gelukkig had je een helder moment Hil...leuke sketch van Janneke!
ja we moeten zeker weer eens op stap...misschien een keertje naar HobbyVision met z'n tweeën als je zin hebt??

Anoniem zei

Ikke boos ...... never ;0)
Je kaartjes zijn toppie heel leuk ;0)

Enne ik vind het ook wel een keertje leuk om met jullie mee te gaan, of te freubelen met zijn allen ;)

Liefs, Janneke