woensdag 18 februari 2009

Voorjaar in huize Suringa

Naast scrapcreaties maken, mag ik ook heel graag vilten.

Ik heb een gigantische viltdip gehad en door Jeanet kom ik er een beetje uit hihihiiihi.

Gisteren viel het Paspopje van Atelier Sterre op de mat en ooooooooooooo daar moet je gewoon mee aan de gang! Ze is uitgeknipt en mag nu inelkaar gezet worden, yippie leuk werkje!!!!!

Vorige week hebt ik de vitlcreaties voor de Lente maar een plekje gegeven hier in huis. Het is toch elk jaar weer een verrassing wat er uit de viltdoos komt.

Inmiddels zijn de Narcisbolletjes al volop in de bloei!!!!!!






Groetjes Hilda

7 opmerkingen:

Janneke zei

Ohh wat een cties Hil ;)

Jeanet zei

Ik denk ik ga weer eens bij mijn vriendinnetje kijken hihihi!! Wowwwwwww Hillie superrrrr gaaf zeg , ik ben zo blij dat je een beetje naar mij geluisterd hebt , binnen kort is er nog meer te zien he !!!!!!!!Dikke knuf !

Unknown zei

wat schattig Hilda :D!

xxxxBetina

Lia zei

je hebt weer geweldige creaties gemaakt

Inge zei

Ohhhh Hillie wat super mooi(ook hier). Geweldig zo tussen de narcissen.

Liefs Inge xx

marja zei

wat lief weer hilda!!!
je kan het zo goed!!!!
echt genieten van je vilt creaties!!!

Unknown zei

leuke plekjes zo in huis, ik vind het zelf ook wel leuk om het kaarten maken en scrappen met andere dingen af te wisselen.

Je begint dan weer fris aan iets anders.

Groetjes Yvon.