maandag 16 februari 2009

Ondanks dat ik de laatste

niet veel aan het freubelen ben, heb ik toch nog wat creaties te showen.
Bij de volgende http://www.doubledutchchallenges.blogspot.com/ was een hele gave uitdaging. Ik moest en zou meedoen. Heb je 2 weken de tijd en wie moest echt op het laatste moment nog aan de gang. Ja ik dus. Maar ach onder druk werken is ook wel eens goed voor mij, komt er binnen 3 uur toch een creatie af!


Het maken van memoblokjes is zo leuk om te doen en er zullen zeker nog veel meer volgen. Is het geen scheetje????



Dit is de uitdaging voor Februari op de club van Tiets. Ik vind het maken van creaties in vintagestyle op moment super om te doen.


Ik wens iedereen een fijne dag toe en bedankt dat je even langs kwam.

Groetjes Hilda

3 opmerkingen:

Unknown zei

gave creaties allemaal Hilda :D!

xxxxBetina

Hilda zei

Thansk Betina!!!
LIefs Hilda

Janneke zei

Helemaal leuk ;)