dinsdag 22 mei 2012

Een merci traktatie ........

..... voor schoonmoeder, die vorige week jarig was. En er is een baby-girl geboren.



Ik kan het niet laten hé, als er iemand jarig is, moet altijd een eigengemaakte creatie bij.
Natuurlijk  "op het laatste moment" en geen inspi hebben, pfffffff. Endrike had een creatie met mercietjes erin. Oeffffff lekker en leuk, mag ik die ook maken?



Hupla aan de snij en decoreren en het ging best wel vlot, voor mijn doen. Zeker weten dat ik hier meer van ga maken. Misschien toch een voorraadje maken?????




Oooooooooo en is baby-girl geboren  en ik wist gelijk wat ik wilde maken.


Het is even een werkje, snijden vouwen en plakken, maar dan heb je ook wat.



Op het kaartje stond een heel leuk gedichtje, de ik terug heb laten komen.



Het is hier vandaag weer lekker weer. Bij jullie ook???????

Ik wens jullie een hele fijne zonnige dag toe.

Groetjes Hilda

5 opmerkingen:

Riet zei

Wat een schitterende creaties heb je gemaakt zeg.

Liefs Riet.

Jeanet zei

Superrrrrrrrrrr zijn ze geworden Hillie, die baby kaart zoooooooo liefffffff zal ze blij mee zijn !

Liefssssss van mij

Elly zei

OOh lekker/leuk weer Hilda!!

Het slabbetje is geen die maar gewoon gemaakt met Spellbinders scalloped en classic ovals :-)

ps; heb je niet gezien bij de kapper haha.

groetjes, Elly

sandra_w zei

Superleuke creaties heb je weer gemaakt, Hilda! Schattig babykaartje!

San x

Neltine zei

Wat een gave creaties heb je gefreubeld Hilda;) Vooral die met al die gocolaatjes erin. Jammmmie hihi.

Maar die babykaart is ook superr hoor :)

Een fijn weekend en groetjes,
Neltine