maandag 13 februari 2012

Daar is ze dan ...........

Mijn maand/dagkalender.

Een tijdje geleden zag ik bij Stempeleinmalein deze werkshop.
Ik was verliefd, maar de inspi was er totaal niet. Totdat ik bij Camilla de creatie ermee zag.

Nu moest het toch echt gebeuren. Dus ik braaf de afmetingen volgen. Hmmmmmmmmmm volgens mij gaat dit niet goed hoor. Ik kan naast de kubusjes echt mijn lieve Magnoliaatje niet neer zetten. Hoe kan dit nou???? Ik denk dat Camilla iets veranderd heeft hihihi. Ik dus ook. In de ws staat een stuk cardstock van 30.5 x 11.5 snijden. Ik heb heb 30.5 x 15.0 gedaan.

Oooooooooooooooo ik ben helemaal verliefd op deze magonoliaatje. Ze is zo lief en eigenwijs.

Het hekje is van Marianne design. Ik heb er hartjes in gestanst hihihiihihi






Het was een heel leuk projekt(je) om te maken en ik denk dat er nog wel meer gaan volgen.

Ik wens jullie een hele fijne Maandag toe.

Groetjes Hilda

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Hilda, WOW!!!!!!!!!!!! Wat een leuke kalender!!!! Ik ben er he-le-maal weg van!!!!!!!! Dus je hebt er wat aan moeten sleutelen om Tilda er ook nog naast te kunnen zetten! Ernstig leuk! Het gaat bij mij ook kriebelen! :)
xxx
Dutch Tulip
Marja

sandra_w zei

Wowww!! Ziet er supergaaf uit, Hilda!! Erg leuk!

San x

Willy zei

Wauwww...dat ziet er superrr uit Hilda!
Groetjes, Willy

Jeanet zei

Wowieeeeeeeeeee ik vind deze zooooooo superrrrrrrrrrrrr geworden, heeeeeeeeel gaaf gemaakt Hillie....ben trots op je hoe je dat uitgevogeld hebt en dat magnoliaatje om op te vreten zo lief !

Liefssssssssss van mij

Hanneke zei

Wat gaaf zeg! Heel mooi gemaakt en die Tilda is zo lief! Groetjes, Hanneke

Elly zei

OOOOHH wat issie mooi geworden!! Had het nog niet gezien dat je weer iets had gemaakt! Geweldig. Snap wel dat je er zelf helemaal verliefd op bent hoor :-)

groetjes, Elly

Femmy zei

geweldig hilda! je projectjes allemaal weer bewonderd!
groetjes Femmy

marja zei

o hilda wat heb je dit schitterend gemaakt zeg!!!!!
PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!

lieve gr. marja

Alina zei

schitterend, Hilda, complimenten!
groetjes, Alina