zondag 12 december 2010

Een hele lange post met veel creaties

Sinterklaas is al weer het land uit. Dus ik kan nu wel laten zien wat ik gemaakt heb. Sinterklaas had het dit jaar zo druk, dat hij mij gevraagd had of ik wel wat wilde maken. Nou dat is toch een eer en daar kan je toch geen nee tegen zeggen.

Er zaten echt uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren freubelwerk in, maar wat was het leuk om te doen.
Ik had het gelukkig op tijd af en had alles op onze dressoir gelegd. Dat stond, voor 1 dag hihihi, wel heeeeeel leuk!!!!!






Voor de Meiden had ik een toffeerol gemaakt , die in de Magnolia Ink staat!!!!!!




Kijk eens wat ik allemaal in de toffeerol heb gedaan.

Ik heb aan één kant van de toffeerol een bodempje in gemaakt, want anders viel de nagellak eruit hihihihi.




Zijn ze niet leuk, de mannen"tasjes" hihihihi met mini's erin!!!!!!! En ze zijn zooooooooooooooo leuk om te maken!!!!!!!






Ik wens jullie allemaal nog een fijne zondagavond toe!!!!!!!!

Groetjes Hilda

13 opmerkingen:

jans zei

wat een hoop mooie creaties grt jans

Jeanet zei

Ik ga het nog maar eens zeggen Hillie...wowwwwwwwwwwww wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaf gedaan allemaal ...en die bovenste 2 doosjes vind ik echt superrrrrrrr mooi !! Geweldig ook zijn je tofferollen...Hillie degene die dit ontvangen heeft mag wel superrrrr blij zijn , je hebt er heel veel werk van gemaakt waar je trots op mag zijn !
Liefssssss van mij

Hanny zei

Wat een super mooie creaties Hilda.

Groetjes Hanny.

Leonie zei

Wat een prachtige creaties heb je gemaakt Hilda!! :D
Een heleboel werk, maar wel heel mooi om te zien en echt eer van je werk.

Groetjes,
Leonie.

Bernadet zei

soooo Hilda, ziet er supergaaf uit zeg en die toffeerollen zijn echt te gek zeg

Riet zei

Wowwww Hilda,Wat schitterend allemaal.
Meis wat een werk,
Maar het echt een lust om naar te kijken.
Prachtig papier gebruikt,leuke stempels,echt super.

Liefs Riet.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

jij hebt het druk gehad, ziet er allemaal stuk voor stuk super uit.

groetjes jolande

Elly zei

Hilda, wat ben jij lekker bezig geweest zeg, alles is stuk voor stuk errugg leuk geworden. Mijn complimenten hoor!!

groetjes, Elly

Willy zei

Wauwwwww.....wat gaaffff allemaal Hilda! Geen wonder dat je het zo druk had :p
Ziet er supermooi uit allemaal.
Groetjesss, Willy

Thea zei

Wowwww je heb schitterende dingen gemaakt ;):)

Gr Thea

anita01 zei

Waanzinnig Hilda, wat ben je hier toch super goed in zeg.....heerlijk genoten bij je en...

Wil je gelijk heerlijke feestdagen wensen met een knallende klapzoen voor 2011.

Warme groetjes,
Anita XXX

Ellen zei

Hele leuke blog!

Alina zei

prachtige creaties allemaal, Hilda, complimenten!
groetjes, Alina