zaterdag 30 oktober 2010

Eindelijk een kerstkaart af.........

Het is de eerste van dit jaar, erg hé!!!!!!!! Ik weet nu al, dat ik een "probleem" heb, wat betreft kerstkaarten maken. Het is ook elk jaar hetzelfde met mij!!!!!

Maar goed er is één iemand die sowieso een eigengemaakte creaties van mij krijgt, maar wie??????????




Tsja en wat gaat dit worden Hilda??????



Uren werk zit er al in, aan het borduurwerkje. Die nu af is en op scrapjes liggen. Ja wat zal dit nu worden??? Ik weet het wel....................

Ik wens jullie nog een fijne zaterdagavond toe!!!!!!!

8 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige kerstkaart en super mooi borduurwerkje, je maakt me wel nieuwsgierig hoor.

groetjes jolande

Jeanet zei

Owwwwwww vindt het een superrrrrrr gave kaart !!Zal mij ook benieuwen wie deze krijgt ! Gaaf dat papier !
Liefs van mij

Riet zei

Prachtige kaart Hilda,lief je stempel,mooi papier.
En wat een mooi borduurwerkje heb je gemaakt.
Ben heel benieuwd.

Liefs Riet.

Marjolijne zei

Je kaart ziet er super uit, een goed begin van je kerstkaarten! Ik ben ook pas net begonnen met m´n kerstkaartjes dus ik zie wel hoe ver ik kom ;-). ben erg benieuwd naar je creatie met het borduurwerkje!

Groetjes, Marjolijne

Alina zei

heel mooi geworden, Hilda, ook je borduurwerkje vind ik geweldig!
groetjes, Alina

Willy zei

Wauw....schitterend Hilda, lieef stempeltje en schitterend papier!
Je weet mijn adres hé :p
Ohhh...ben zeer benieuwd wat je met het borduurtje gaat maken ;)
Groetjes, Willy

Christa zei

Ik vind dat zo'n leuk kado-ideetje ! Erg mooi. En je borduursel ziet er ook veelbelovend uit.....Creatieve groetjes van Christa.

Bernadet zei

hartstikke mooi Hilda diegene die je kaartje mag ontvangen zal er vast superblij mee zijn;)
Je borduurtje belooft ook veel goeds hoor, ben benieuwd