maandag 15 maart 2010

Magnolia huisje en een memoblokje

Zo het wat mindere papier is op. Nou op , de restantjes heb ik de prullenbak gegooid!!!!!!
Oooooooooooooo wat is het leuk om vogelhuisjes te maken, ben inderdaad al met de volgende begonnen.






Het memblokje hierboven is voor kelly's nichtje die eerdaags jarig is. Ik denk niet dat ze hier langskomt, dus kan hem wel laten zien hihihihihhihi
Ik had al een keer eerder een memoblokje gemaakt en vind ze zo leuk om als kadootje te geven.
Ik weet dat Kelly's nichtje het ook heel leuk gaat vinden, want dit is echt haar style..... ze heeft net een nieuwe slaapkamer gekregen in Chinese style!!!!!!!!

Ik ga zo nog wat leuke paasdecoraties op mijn andere blog zetten. Daarna de kamer stofzuigen en vanmiddag lekker naar mijn hobbykamer!!!!

Groetjes Hilda

9 opmerkingen:

Inge zei

Owwww super gaaf Hillie, die vogelhuisjes zijn toch wel zo verschrikkelijk leuk om te krijgen:D:D en om te maken, en je memo blokje is ook top,
Liefsssss Inge

Jeanet zei

Helemaal gaaaaaaaaaaaf Hillie,vind dat kantje zooooooooo moooooooiiiii ben gek op kantjes !
Wat zal ze daar blij mee zijn met het memoblokje , super gedaan Hillie ben trots op U !
Liefsssss van mij

Alina zei

Heel erg mooi, Hilda!!!!!!!!!!!!
groetjes, Alina

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Zo hilda jij bent druk bezig geweest.
Je vogelhuisje ziet er heel mooi uit.

Groetjes Jolande.

Willy zei

Wauwwww....ik vind het supergaaf hoor Hilda, leuk om te maken hé ;) en dat memoblokjes is ook leuk zeg!
Groetjes, Willy

nicolet zei

Oooow wat een onwijs schattige dingen heb je weer gemaakt Hilda!!
Groetjes Nicolet

Anoniem zei

ze zijn beiden heel mooi !!

groetjes Rebecca

Bernadet zei

geweldig vogelhuisje Hilda!!
En je memo blokje is ook al zo gaaf!!!!!

Jolanda zei

Ziet er weer super gaaf uit!