zaterdag 25 juli 2009

Ja, het gaat op moment weer lekker met freubelen

Ik probeer wat "oud" papier op te maken. Ja ik geef eerlijk toe, heb een verslaving aan papier kopen ( als het met toelaat), ben dus ook een hamster (verzamel papier) en daarnaast vind ik het vaak erg om in het papier te snijden. Ja ik weet, een hele rare eigenschap.
Maar goed, daar gaat verandering in komen. Niet nadenken, maar gewoon lekker aan de freubel gaan hihihi.

Hieronder twee zeer rose creaties .............. Moet wel eerlijk toegeven dat ik de sketches niet zelf bedacht heb, maar van iemand heb afgekeken, solly Sandra!!!!

De jongenscreatie, is mijn eerste DT-creatie..................






Zo ik ga lekker voor de tv hangen met wat lekkers erbij.

Nog een heel fijn weekend ........... en bedankt voor het langskomen.

Groetjes Hilda

2 opmerkingen:

Janny zei

wooow het gaat zeker goed met freubelen Hilda! suuuper allemaal!!

Willy zei

Die zijn schitterend Hilda!
Groetjes, Willy