donderdag 18 juni 2009

Dochterlief ging op kamp

Afgelopen Maandag gingen ze op fiets naar Lauwersoog. Het was nog even "spannend" of ze mee kon op de fiets, want ze werd afgelopen vrijdag nog ziek. Gelukkig was ze Zondag redelijk opgeknapt en houdt haar maar eens tegen. Ze had zich er zo op verheugd. Ze inmiddels weer thuis. Ze heeft het heeeeeeeeeeeeeeeel leuk gehad en het weer zat echt mee!!!!

Maar goed, ik zag nog wat leuks op de blog van Inge ( http://patternedpaper.typepad.com/patterned_paper/) staan. Oooooooooooo dat is een leuk idee om in haar tas te verstoppen.
Ik heb Inge nog wel ff om hulp gevraagd. Thanks Inge voor je hulp en super gaaf idee. Ik vond het heeeeeeeeeeeeeeeeel leuk om te maken.





Zo, nu staan al mijn creaties er weer op. Ik ga nu lekker op de bank tv kijken.

Bedankt voor het langs komen op mijn blog ...................

Groetjes Hilda

5 opmerkingen:

Janny zei

waaauw Hiltje wat heb je een gave creaties hier neergezet...allemaaal geweldig!!!!

Klaske v.d Bij zei

WAUWIE....hilda, leuk gemaakt hoor...
Zal Kelly ook wel leuk hebben gevonden denk ik...

Liefs Klaske:D

Jeanet zei

Ik denk laat ik is ff bij Hillie kijken of ze dat blog nu al bijgewerkt heeft ............jeeeeeeee ik ben trots op je meid wat een een superrrrrr gave creaties zijn er te zien bij je !! En die voor Kelly , had je helemaal niet aan "ons"laten zien superrrrr gedaan !! En nu vaker je blog bijhouden he .......tis zonde om al dat moois niet te showen !!

Dikke knufffffffff !

angelique zei

Wat een leuke verrassing voor je dochter, zal ze zeker heel leuk hebben gevonden.

Groetjes Angelique

Inge zei

Heel gaaf Hillie!!! en top dat er weer wat op staat hihihi, solly hoor!!
Liefsss Inge