maandag 1 december 2008

Dit wat zo leuk om te maken en ook leuk

om als kadootje te geven.
Ik zat een tijdje geleden te surfen op internet en kwam een site tegen, waar deze kaarsendoosje op stond. Wauw, dacht ik .... die wil ik ook wel maken. Het was even rekenen, puzzelen en zweten, maar dan heb je ook wat.


Het Kaarsendoosje hierboven is voor Jack zijn Moeder. Ik weet nu al dat ze er heel blij mee zal zijn.




Het Kaarsendoosje hierboven is het eerste doosje die ik gemaakt heb. Ze was nog maar net af en is gelijk verhuisd. Ik ging een dagje, bij Erica, met nog 2 Meiden, freubelen. Tsja en dan wil je wat leuks meenemen..............

Groetjes Hilda

PS Oooooooooooooooo Jack bedankt voor het maken vam de foto's. Je hebt weer SUPER gedaan.

8 opmerkingen:

Tiets zei

woww prachtige doosjes zeg schitterend gemaakt!

Jeanet zei

Ohhhhhhhhhh Hillieeeeee wat een superrrrrrr gave creaties zeg !! Moet ik ook eens maken !!!!!!!
Stuur jij mij ff tijd goed ???????

Jolanda zei

Zit er gaaf uit Hilda!

Jessica zei

wat een leuk idee om zo kaarsen weg te geven...
groetjes jessica.

Anoniem zei

Heyyy Hillie,
wist niet dat je een blog had, ben dus ff bij je wezen gluren,
ziet er super uit hoor, je laatste creaties had ik natuurlijk al gezien,
Liefs Inge

Inge zei

Hoi Jarige job!!!!
Ik heb wat voor je op mijn blog hihihihi

liefs Inge

Tiets zei

ik heb iets voor je op mijn blog!

Klaske v.d Bij zei

HILLIE....Kijk even op mijn blog, ik heb iets voor jou

Liefs Klaske.