donderdag 9 oktober 2008

Zijn ze niet in LOVE

Eigenlijk maak ik haast geen Kerstkaarten. Waarom niet? Op één of andere manier, lukt het me niet. Maar goed bij Tiets op haar club, moet ik sowieso één kerstkaart per maand maken, voor de Uitdaging.
Het gaat me goed af en ik moet ook zeggen dat er heeeeeeeeeeeeel mooi kerstpapier is uitgekomen.
Tiets heeft me laatst een kaootje opgestuurd en daar moest ik mee spelen. Hoe houd je mij bezig, hihihi? Nou zo hé, Tiets...... nog heel erg bedankt!!!!!!!



3 opmerkingen:

Sandra zei

Ik heb even al het moois wat je hebt gemaakt met plezier zitten te bijken.

Groetjes Sandra

Jeanet zei

Owwwwwwwwwww wat een prachtige creaties staan erop meid !! Het gaat je weer goed af !! Superrrrrrr ! Dikke knuffffff van mij !

Angelique zei

tjeee wat een schitterende kaarten allemaal hillie:D! prachtig!! Ik voeg je blog meteen ook even aan die van mij toe als je het okay vind hihihi:P:P